رمز گشايي از پروژه هديه 60 رمز گشايي از پروژه هديه 60
تاریخ : جمعه 1 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
رمز گشايي از پروژه هديه 60
جام جم آنلاين: «توسعه مقاومت اجتماعي سبز» عنوان اصلي طرح تماس است كه پيشتر با عنوان اختصاري «ت» مورد اشاره قرار گرفته بود. طرح تماس محصول پيگيري هاي شوراي هماهنگي جنبش سبز و تعامل نزديك اتاق فكر فتنه با بيگانگان در بازنگري عملكرد فتنه گران و بررسي ناكامي هاي جنبش هاي خياباني است كه پس از بررسي كارشناسي و مدد گرفتن از نظرات طيف هاي مختلف مخالفان جمهوري اسلامي نهايي گرديد.

 ورود غرب به فاز جنگ تمام عیار اطلاعاتی با ایران و تلاش برای تلفیق این گزینه با سایر گزینه های فشار، عرصه هایی کاملا جدید برای قدرت نمایی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

پس از افشاي پروژه بزرگ ضد ايراني هديه 60 از سوي یکي از ديپلماتهاي فعال کشورمان که نمي خواست نامش فاش شود انتشار متن هايي به نام عناصر وابسته به سرويس هاي اطلاعاتي غرب در كنار بسياري از علائم ديگر نشان داد كه موشك به هدف خود اصابت كرده و سوخت شدن اين پروژه مهم غرب همچنان تلفات مي دهد.

همان ديپلمات طي گفتگويي با باشگاه خبرنگاران زواياي ديگري از اين برنامه ريزي مشترك ضد ايراني را اشكار ساخت وگفت: طراحان طي يك جدول زمان بندي يك سال و نيمه در پي آن بودند تا پس از اجراي مراحل مختلف و استفاده از هسته هاي سازمان يافته با فراخوان عمومي و پس از هماهنگي و گرفتن تاييد نهايي از سرويس هاي اطلاعاتي غربي به عنوان گام نهايي، پايه گذار تغييرات خيال پردازانه با سوء استفاده از فضاي شکل گرفته در آستانه انتخابات در حاكميت جمهوري اسلامي باشند.

ديپلمات کشورمان مراحل اجرايي شدن طرح تماس را چند گام دانست و گفت: گام اول: اجراي آزمايشي طرح مابين 500 تن از مرتبطين نزديك و معتمد است و گام بعدي طراحي، تمهيد و پيگيري مقدمات راه اندازي سايت اينترنتي و ساير ظرفيت هاي خاص و عام ارتباطي مي باشد و گام سوم اعلام رسمي و فراخوان عمومي طرح تماس و اقدامات اجرايي است.

 پروژه انتخاباتی انفجار سیاه

منابع خبری از دور تازه ای اقدامات روانی علیه مسئولین بلند پایه نظام در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی خبر میدهند.

به گزارش رویداد، همزمان با  نزدیک تر شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و هراس دشمنان ایران اسلامی از حضور کم نظیر مردم در جریان رای گیری و مشارکت سیاسی ، دور جدیدی از تخریب ها علیه مسئولین بلند پایه نظام اسلامی در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

دراین پروژه که "انفجار سیاه" نام گرفته است و کنایه به منتشر کردن دوده ای عظیم از اطلاعات نا امید کننده و سیاه در محوطه ذهنی مخاطبان ایرانی دارد،چند مرحله اساسی در دستور کار برای تعقیب قرار دارد.

طرح موضوعات جنجالی و پرتنش درباره فساد ادعایی مسئولین عالی رتبه نظام و من جمله طرح مباحث بدون استناد و کاملا دروغ از فعالیت های اقتصادی که طبیعتا مورد توجه توده های مختلف مردم می باشد و حساسیت های بالایی نسبت به آن وجود دارد.

 ایجاد شبهه درباره صلاحیت های مدیریتی مسئولین نظام اعم از صلاحیت های عمومی و تخصصی و طرح مباحثی همچون عدم کارایی ، که این فاز از عملیات انفجار سیاه هم اکنون آغاز شده است و در پوشش فعالیت های شبه مردمی و دانشجویی در محیط اینترنت ، تعقیب میشود.

بمباران اطلاعاتی با انتشار انبوهی از اطلاعات ضد و نقیض در خصوص اشخاصی که پرونده تایید صلاحیت های کاندیداها را دردست اقدام دارند با هدف تاثیر گذاری بر قضاوت و رای و نظر این افراد و همچنین افزایش هزینه های دقت برای حفظ و صیانت از منافع ملی از جمله مواردي است كه در اين پروژه مورد توجه مي باشد.

موضع  انتخاباتي هاشمي

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از استادان و محققان حوزه علميه و محققين دانشگاه‌هاي شهر مقدس قم با اشاره به برخي نگراني‌هاي به حقي كه در جمع روحانيون و بزرگان حوزه‌هاي علميه حاكم است، پاسخ به سوالات را حق مردم، محققين و روحانيون خواند و تصريح كرد: به سوالات و شبهات جدي كه مطرح است بايد پاسخ‌هاي مستدل، صريح و روشن داد تا شبهات برطرف شود.

 وي تصريح كرد: حضور دائمي مردم در صحنه و مشاركت احزاب، گروه‌ها و اقشار گوناگون جامعه براي اداره كشور، اصلي اساسي و مورد قبول حضرت امام(ره) و رهبري بوده و هيچ كس منكر آن نيست.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين‌كه «برون رفت از مشكلات موجود بدون مشاركت جدي حوزه‌هاي علميه و روحانيت مشكل خواهد بود» پذيرش اشتباه و بازگشت به خواست اسلام و مردم را قدم اول اصلاح امور عنوان كرد و گفت: اگر با مردم صادقانه سخن بگوييم و مدبرانه عمل كنيم قطعاً مردم خوب و وفادار ايران هم در اصلاح امور بيشتر مشاركت خواهند كرد.

وي ابراز عقيده كرد: آن‌چه باعث بروز مشكلات شده قانون اساسي و نظام نيست بلكه حاكم كردن سلايق فردي بر قانون و سيستم حكومتي و نيز خارج ساختن مسووليت‌ها و عملكردها از حوزه نظارت‌هاي قانوني است.

 تحريم‌هاي بي نتيجه

"دنيل برمرز"، پروفسور و استاد دانشگاه بوستون در رشته سياست بين الملل طي مقاله اي با اشاره به تلاش هاي غرب براي توقف روند پيشرفت هاي ايران، اظهار داشت: سياست تحريم و تشديد دوره اي آن بر كشوري مانند ايران بي اثر بوده است.

به گزارش نشريه فارين پاليسي، طي هفته هاي اخير مخالفان غربي ايران برنامه پركاري را مي گذرانند چرا كه موفقيت هاي اطلاعاتي و نظامي تهران و نيز روند تضعيف موقعيت اقتصادي و استراتژيك آمريكا و همپيمانانش در جهان و بخصوص خاورميانه آنان را بيش از پيش وادار به چاره‌انديشي كرده است. اما گويا اين بار نيز سياستمداران قدرت هاي غربي راه حلي جز جنگ اقتصادي بر روي ميز خود ندارند.

آمريكا و هم پيمانان اروپايي آن در حالي طرح تحريم نفت ايران را مطرح كرده اند كه بسياري از آنان و نيز برخي كشورهاي آسيايي مشتري هاي پرمصرف اين كالا بوده و چرخه اقتصادي خود را بر مبناي آن طراحي و اجرا مي كنند.

پس از ارائه طرح تحريم نفتي ايران، نمايندگان ايالات متحده در كشورهاي مختلف تلاش هاي گسترده خود براي همسو كردن ساير كشورها با خود را آغاز نمودند با اين حال علاوه بر كشورهاي اروپايي، كشورهاي شرقي نظير هند، ژاپن و كره جنوبي نيز راضي به پذيرش اين طرح نشده اند. چشم انداز اقتصادي بسياري از آنان براساس دادو ستد نفت خاورميانه بخصوص ايران برنامه ريزي مي گردد.

بيش از 30 سال تحريم هاي غرب در مورد تهران اعمال شده و اگر اين سياست موفقيت آميز مي بود، بايد پس از سي سال نشاني از شكست يا توقف پيشرفت هاي هسته اي ايران ديده مي شد.

 




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید